LC Ronjien klubi-ilta

21.2.2024

Surun kohdatessa

Ronjat viettivät 20.2. klubi-iltaa kuunnellen Ninni Kauppisen tarinaa kuoleman kohtaamisesta ja siihen liittyvistä käytännön järjestelyistä.

Suuren surun keskellä omaisille on raskasta   hoitaa läheisen pois menoon liittyviä moninaisia käytännön  järjestelyjä. Näissä auttavat hautauspalveluihin erikoistuneet yritykset. Rovaniemellä niitä on kaksi ja Luoma-ahon liike on niistä toinen.

Hautaustoimiston yhteistyökumppanina toimii seinän takana oleva Kukkakauppa Helmi, jonka yrittäjä Outi Sääskilahti kertoi ajankohtaisia asioita hautajaiskukkiin liittyen. Hänen liikkeessään toimii myös verkkokauppa.

Mielenkiintoisten esittelyjen jälkeen käytiin läpi Ronjien ajankohtaiset asiat ja otettiin klubiin uusi jäsen Minna Uusihanni. Tervetuloa klubiin Minna.

Kuvat ja teksti Sirkka Lankila