LC Rovaniemi tukee 63. kerran nuorisotyötä

20.2.2024

Lions Club Rovaniemi tukee 63. kerran nuorisotyötä jäänlähtöveikkauksella

Jäänlähtömerkki on jälleen viety tutulle paikalleen Lainaanselällä odottamaan uutta kevättä ja jäittenlähtöä. Jo 63. kerran LC Rovaniemi tarjoaa paikallisille urheilu- ja harrastusseuroille sekä koululuokille mahdollisuuden hankkia varoja harrastuskustannuksiin tai vaikkapa luokkaretkirahastoon. Arvauksen hinta on viisi euroa ja hyvällä myynnillä myyjätaho hankkii jokaisesta myydystä arvauksesta itselleen kolme euroa. Eli 100 myytyä arvausta tarkoittaa myyjälle rahaa 300 euroa ja 200 myytyä arvausta kerryttää myyjän kassaa jo 600 eurolla. Eli jo muutaman arvauksen myynti per harrastaja tai oppilas tietää varsin mukavaa tienestiä. Ota yhteyttä puhelin 040 5222061, jos kiinnostuit arvausten myynnistä.

Teksti: Liisa Isomaa
Kuva: Rainer Hiuspää