Lions Club Keminmaa jakoi jouluavustuksia

4.12.2023

Lions Club Keminmaa pääsi taas kerran lionstoiminnan ytimeen, kun se jakoi joulun lahjakortteja vähävaraisille perheille. Mukana olivat sekä leijonat että leidit. Vastaanottajina olivat ensimmäistä kertaa hyvinvointialueen edustajat kunnan asemesta.

• Sen voimme taata, että lahjakortit menevät varmasti keminmaalaisille vähävaraisille perheille ja ovat tosi tarpeeseen, Heidi Kaikkonen ja Tiina Luokkala vakuuttivat.

Perheohjaaja Kaikkosen työpaikka on Keminmaan kunnanvirastolla, kun taas Luokkala toimii usean kunnan alueella.

LC Keminmaan puolesta lahjakortteja olivat luovuttamassa Annu Nurmikumpu, Irma Jakovlev, Hilkka Laakso ja Pubi Jauhola sekä Arto Koivuniemi ja Veikko Laakso .

LC Keminmaan edustajat kertoivat, että pääosa lahjoitusvaroista hankitaan omalla talkootyöllä, mutta olivat kiitollisia myös paikallisten yrittäjien ja erikoisesti Citymarketin ja Prisman tuesta.

Kuvassa Heidi Kaikkonen (vas.) ja Tiina Luokkala vieressään Arto Koivuniemi. Muut lahjakorttien luovuttajat Veikko Laakso, Annu Nurmikumpu, Pubi Jauhola, Irma Jakovlev ja Hilkka Laakso ovat takarivissä.

Klikkaa kuvaa, saat sen suurempana näkyviin