Piirikuvernöörin tiedote kesäkuu 2022

21.6.2022

Arvoisat klubien presidentit, lionit, puolisot, leot ja PDG:t

Liiton vuosikokousviikonloppua vietettiin 10.-12.6.2022 Kouvolassa.

Suuri kiitos vuosikokoukseen osallistuneille. Tilaisuuksia kunnioitti läsnäolollaan järjestön kansainvälinen presidentti Douglas X. Alexander.

Suomen Lions-liiton puheenjohtajaksi kaudelle 2022-2023 valittiin VCC Heikki Mäki LC Paattinen ja varapuheenjohtajaksi DG Mika Pirttivaara LC Tapiola.

Onnea ja menestystä valituille.

Vilkkain keskustelu käytiin Lions-nuorisoarpojen myynnin muutosesityksestä. Muutoksella tavoiteltiin arpamyynnin tuoton merkittävää kasvattamista ja samalla aktiviteettien tuottojen käytön laajentamista liiton kaikkiin palveluaktiviteetteihin sekä liiton katastrofirahastoon. KVN:n muutosesitys kaatui äänestyksessä. Arpa-aktiviteettiä jatketaan nykyisen käytännön mukaisesti.

L-piirin strategialähettiläät Suomen Lions-liiton Strategia 2030 -työryhmässä

Piirin strategialähettiläiksi on nimetty lion Anitta Ojanperä LC Pello ja lion Ulla-Maija Paukkeri LC Pudasjärvi. Strategialähettiläinä piirissä toimii luonnollisesti myös kuvernööritiimi: Jouni, Tiina ja Matti.

Strategialähettilään tehtävänä on toimia siltana Strategia 2030 -työryhmän ja piirin klubien välillä. Lions Strategia 2030 -työstä viestiminen piirissä ja klubeissa. Tulevaisuuden visiosta ja tavoitteista kertominen ja strategian sanoittaminen. Toimia motivoivana voimana syyskaudella käytävien arvokeskustelujen ja arvokyselyn onnistumiseksi.

Lue piirikirje 11 täältä⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠