Pohjoisen klubien yhteinen avustus

19.12.2023

Joululahja vähävaraisille lapsiperheille - Lions Club Ivalo sekä Lions Club Aanar-Inari lahjoittavat yhdessä ostokortteja apua tarvitseville.

Klubien perinteenä on jo vuosien ajan ollut lahjoittaa joulun aikaan ruokakauppojen ostokortteja apua tarvitseville paikkakunnan lapsiperheille. Tämäkään joulun seutu ei tehnyt poikkeusta ja klubien edustajat Matti-Erik Hakkarainen ja Paulus Lepistö kävivät lahjoittamassa kauppojen lahjakortit Inarin kunnantalon pihalla joulukuusen edustalla Laphan palvelupäällikkö Tiina Kanniaiselle.

Yhteensä lahjoitettiin lahjakortteja 3200 euron edestä. Inarin osuus 1000 € ja Ivalon osuus 2200 euroa. Ivalon klubille saatiin huomattava 1500 euron lahjoitus Northern Lights Villagen toimitusjohtajalta ja perustajalta Markku Inkilältä, josta tähän lahjakorttiaktiviteettiin käytettiin osa.

Myös K-market Inari sekä K-market Ivalo lahjoittivat näiden lisäksi kumpainenkin 100 euron lahjakortit, jotka toimitimme samalla eteenpäin.