Rovaniemen Lionit ja Leot Wanhoilla Markkinoilla - Kutsu lioniksi -kampanja

18.8.2024

L-piirin Kutsu lioniksi -kampanja käynnistyi Rovaniemellä Wanhojen Markkinoiden yhteydessä 16.-18.8. Meille oli varattu oma koju numero 76 Kemijoen rannasta, Pohjanhovin takaa.

Tänään sunnuntaina Wanhojen Markkinoiden päätöspäivänä oli edelleen hieno aurinkoinen ja lämmin sää ja runsaasti markkinaväkeä paikalla. L-piirin kojulla kävijöillä oli kovasti kiinnostusta lionstoimintaan ja erilaisiin klubien järjestämiin hyväntekeväisyystapahtumiin. Paikalla olleet lionsklubilaisemme saivatkin oikein "urakalla" kertoa lionstoiminnasta ja klubien tulevista ja menneistä tapahtumista jakaen samalla esitteitä kyseisistä tapahtumista. Ilmaisiin arpajaisiimme osallistui myös todella paljon ihmisiä. Kojullamme kävi välillä melkoinen kuhina myös Leojen kasvomaalausten ja "leijona-tatuointien" parissa ihan jonoksi asti. Lapset saivat kasvoihin tai käteensä hienoja sydämiä, aurinkoja ja sateenkaaria.

Nämä kolme päivää olivat todella antoisia ja lionsklubien toimijoilla oli mukavaa tavata Rovaniemen ja Lapin ihmisiä ja keskustella lions- ja leotoiminnasta sekä kutsua heitä mukaan lionstoimintaan.

Kiitos teille kaikille kojullamme kävijöille sekä myös kaikille arpajaisiin osallistuneille. Arvonta on nyt suoritettu ja voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti ja osalle palkinnotkin jo toimitettu.

Kiitos myös Wanhojen Markkinoiden järjestäjille, kojupaikkamme Pohjanhovin rannassa Jätkänkynttilä ja Kemijoki taustallaan oli loistava!

L-piiri / Rovaniemen Lionsklubit

Kuvat: Helena Tuulaniemi, Liisa Isomaa