LC Tervola Maaseudulta Käsin -messuilla Tervolassa

3.9.2024

LC Tervola jatkoi L-piirin aloittamaa Kutsu lioniksi -kampanjaa osallistumalla 24.-25.8.2024 Maaseudulta Käsin -messuille Tervolan Louella. Vaikka sää oli sateinen molempina päivinä, riitti messuilla kävijöitä ja sisätiloissa olleessa pisteessämme lionstoimintaan tutustujia mukavasti.

”Sisäänheittona” pisteessämme oli ilmaiset arpajaiset, jonka yhteydessä saimme kertoa lionstoiminnasta niin L-piirin alueella kuin Tervolassakin. Esillä oli juttuja hankkeistamme sekä jaoimme myös lionsmateriaalia enemmän kiinnostuneille. Vastaanotto kävijöiltä oli positiivista. Arpajaisissa kysyimme kiinnostusta liittymisestä lionsklubiimme ja heitäkin löytyi.

Arpajaisten voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

LC Tervola kiittää Maaseudulta Käsin -messujen järjestäjiä sekä L-piiriä pisteemme järjestelyjen tukemisessa.