Uusi Lion Portal !

Valmistaudu Lion Portal -alustaan

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Kuten olette lukeneet (sähköpostiisi tullut Lions Internationalin uutiskirje) Lion Account muuttuu huhti-toukokuun aikana Lion Portaliksi. Nyt onkin erittäin tärkeää presidentin, sihteerin tai klubin hallintojohtajan päivittää jäsentiedot.

Ohessa on kuvakaappaus Lion Accountin etusivuilta ja kuvaa klikkaamalla pääset suoraan päämajan sivuille tutustumaan videoiden sekä usein kysyttyjä -kysymyksiin.

Tällä linkillä pääsee myös päämajan sivuille.

Valitettavasti kauan odotettu Lion Portal tulee juuri kun klubeissa on uusien virkailijoiden merkitsemiset, aktiviteettien lisäykset ym. Mutta toukokuun alussa on Suomen vuoro saada alusta toimintaan ja silloin myös ehditään raportoida ja saada tiedot ajantasaiseksi.

KÄY MAHDOLLISIMMAN PIAN verkkosivulla lionsclubs.org/portal-updates saadaksesi uusimmat tiedot ja resurssit Lion Portalin käyttöönotosta, mukaan lukien kätevät ohjevideot, joiden avulla pääset uuteen portaaliin, kun olet saanut Lion Portal -kutsun sähköpostitse.