LC Ylitornio kevätkauden päättäjäiset

21.5.2024

Tilaisuuteen osallistujat ( muutama puuttuu)

LC Ylitornio vietti Kevätkauden päättäjäisiään ja 2. lohkon klubilaisten tapaamista yhdessä Aavasaksalla, Aava Sky Villagessa lauantaina 4.5.2024. Tilaisuudessa oli mukana neljästä alueen klubista  yhteensä 31 henkilöä.

Aluksi lähdettin kiertoajelulle Aavasaksan ympäristöön ja yritysneuvoja Toni Kraatari kertoi alueen hurjista kehityssuunnitelmista. Ravintolan yrittäjät olivat kehitelleet Leijona-drinkin tervetulojuomaksi. Klubilaisten tehtävänä oli keksiä juomalle osuva nimi. Raati valitsi parhaaksi nimeksi ”Jäidenlähtö 1950”.

Klubien presidentit esittelivät klubinsa toimintaa, alueen puheenjohtaja Anita Ojanperä toi piirihallituksen terveiset, syötiin hyvää ruokaa, seurusteltiin ja tutustuttiin toisiimme. Marena Jääskö kertoi remontoidun mökkikylän ja ravintolan toiminnasta. Pellon ja Ylitornion yhteinen kuoro, Ristiveto, lauloi useita iskelmäkappaleita. LC-Ylitornio palkitsi omiaan, myytiin arpoja sekä palkittin nimikilpailun voittaja.

Ilta oli onnistunut ja lämminhenkinen tilaisuus. Hyvä aloitus klubien väliselle yhteistyölle ja toivottavasti jatkossa yhä useampi klubilainen osallistuu yhteisiin tapaamisiin.

Annikka Tuohino, Lohkon pj