Venetsialaiset Jyrkkäkoskella -lehtiliite

20.8.2024

Hei kaikille!

Aiempien vuosien tapaan Lions Club Pudasjärvi järjestää yhteistyössä Pudasjärven Urheilijoiden kanssa Venetsialaiset - veden, tulen ja valon juhlan 24.8.2024 klo 20-02 Jyrkkäkoskella Pudasjärvellä!

Klikkaa kuvaa, saat liitteen auki

Lavalla tanssitahdit takaa tanssiorkesteri Teemu Ahtonen & Formaatti, joka levyllään tulkitsee iskelmää intohimolla ja tangoa tunteella! Alueella myös Revontuli-disko, karaokea ja klo 22.45 sytytetään kokko ja myöhemmin klo 23.45 ilotulitus päättää kesäkauden. Alueella toimii myös ravintolapalvelut.

Lämpimästi tervetuloa LC Pudasjärven Venetsialaisiin la 24.8. Jyrkkäkoskelle! Ota kavereita mukaan ja tule vaikkapa kimppakyydillä tanssimaan, viettämään ja nauttimaan hieno ilta venetsialaistunnelmissa!

Ohessa mukana myös Venetsialaiset Jyrkkäkoskella -liite, joka on tämän viikon Pudasjärveläinen-lehden välissä jaettavana.