Verkkosivualustoja - ilmaisia ja maksullisia, tarpeen mukaan

Tavoitteena kaikille L-piirin lionsklubeille omat toimivat verkkosivut

1. Sisäinen ja ulkoinen viestintä olisi tärkeää saada toimivaksi myös omille ajantasaisille verkkosivuille

2. Jäsentiedotteet ym. asiat myös klubin jäsenille samassa paikassa helposti saatavilla

3. Verkkosivuille klubin tapahtumia ja aktiviteetteja – saadaan näkyvyyttä myös ulkoisesti klubille ja lionstoimintaan

Mikäli klubillanne ei ole vielä tai haluatte vaihtaa verkkosivut, vaihtoehtoja on ilmaisista verkkosivuista maksullisiin verkkosivuihin, tässä pari esimerkkiä:

• e-Clubhouse - ilmaiset LCI:n tarjoamat helppokäyttöiset verkkosivut - www.e-clubhouse.org (valitse kieli suomi)

• Yhdistysavain.fi - Suomen Lions-liiton kautta lionsklubeille tarjoamat helppokäyttöiset verkkosivut, ilmaisversio tai maksullinen tarpeen mukaan

Tutustukaa vaihtoehtoihin sekä mm. muutaman lionsklubin Yhdistysavaimen kautta tehtyihin verkkosivuihin, esim.

LC Pudasjärvi

LC Ylitornio

LC Keminmaa

LC Kuusamo/Pohjanakat

Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä viestintävastaavaan - laitetaan vaikka yhdessä klubien kotisivut ajantasalle!