Piirikuvernööri tiedottaa

Hyvää alkanutta vuotta 2024!

Olkoon vuosi 2024 täynnä merkityksellisyyttä! Toivon sinulle 12 kuukautta elämäsi parhaita palvelun hetkiä, 52 viikkoa auttamisen ja yhdessä tekemisen iloa, 365 energistä päivää sekä luovuutta ja haaveita klubisi yhteisiin aktiviteetteihin!

Lue uusin piirikirjeeni täällä.

L-piirin piirikuvernööri 2023-2024

Hei!

Kaksi liitettä, joista toinen joulukuun piirikirje ja toinen Joulun lämpöä Ukrainaan.

Joulun lämpöä Ukrainaan -liite pitää sisällään tärkeän viestin, auttaa Ukrainaa ja ukrainalaisia lämpimän ja konkreettisen joululahjan muodossa. Suomalainen puulämmitteinen kamiina auttaa selviämään päivästä toiseen. Joulun lämpöä Ukrainaan.

Hyvää joulun odotusta!

107-L piirikuvernööri

Hei!

Kausi 2023-2024 pyörähtää useissa klubeissa käyntiin (osassa on jo alkanutkin) ja toivotankin kaikille hyvää palvelun vuotta.

Toimintavuoden 2023-2024 ensimmäinen piirikuvernöörin piirikirje klubeille jaettavaksi jäsenilleen, joten välittäkää viesti eteenpäin. Mukana on myös liitteinä 100% presidentin ansiomerkkihakemus sekä klubien erinomaisuushakemus.

Piirikuvernöörit tulevat piakkoin olemaan yhteydessä klubien presidentteihin ja sopimaan vierailuista.

Piirihallituksen ensimmäinen kokous on 2.9.2023 Posiolla ja siihen kutsut tulevat myöhemmin.

Palvelua ja yhdessä tekemistä ilolla!

DG 107-L